Morbror

Herman Hedning, och Gammelman. Jonas blev jätte glad över glasen, och drack glatt öl på julafton :D De var otroligt roliga att göra, så han fick fyra till i present nu i januari :) Lilleman blev min favorit ^^




   


Sjökort

I fick mormor och mårten två stora koppar i julklapp, med sjökortet över herrön målat på faten. Det tog otroligt lång tid att rita det för hand, ioch med att jag är uberpetig och vill ha det så exakt som möjligt ^^

muggarna   faten

Terabithia

En av mina favorit filmer i dena stoora väld är Bridge to Terabithia. Den är underbar och helt genialisk med fantastiska skådespelare, trollbindande miljöer och oslagbar musik. Jag gråter varje gång jag ser den.. Underbaraste filmen någonsin!
Jag har under lång tid funderat på att scraapa någontign runt den, men aldrig vågat sätta mig ner och göra det. Så nu bestämde jag mig att det var dax, och är jag väl börjat kunde jag inte sluta! Det fanns så mycket för mig att dela med mig av från min upplevelse av Terabithia!



"Nothing Crushes Us" Leslies död rör mig till tårar varenda gång, och jag blir alltid lika lycklig när Jess tar med Maybell till Terabithia. Jag berörs så starkt av Jess och Maybells pappas syn på dem båda och känner mig alltid lika upprörd. OCh Leslies insikt, fantasi, ärlighet och självständighet inspirerar mig enormt. Den bästa, underbarste filmen genom tiderna! <3 "Keep Your Mind Wide Open"

 


älskade vänner

Jag och Frida sammarbetade med att göra julklapp till Andrea, Faryal, Olivia och Jack - med scraapbooking såklart! :)

 
Andrea <3

 
Faryal - min chokladbulle <3

RSS 2.0