Min vägg

My time - liten och att växa upp :) gjordes länge sedan men denvart faktist bra :) fina färger, och bra upptaget i blommorna, härlig hålgrej bakom och fina ramar :) <3 
Mallan o jag


Mina fem boards :)
all of my wall

Jag tror alla som kände mig när jag var ett par år yngre vet hur mycket jag har påverkats av Amy Lee och Evancsence musik. Jag levde för det under hela åttan och nian, deras musik var mitt liv och inspiration i allt jag gjorde. Fortfarande lyssnar jag mycket på dem, och Amy är fortfarande något av en föreblid för mig <3

Malin <3

Malins julklapp 2009 - ett stoort block med flera scrappbookings om henne.
Första sidan var förståss en blid på oss två, väldigt enkel :)
malin och mej, lilla syster <3

En Malin som ser halvt galen ut, och en annat med gigantiska alien fötter ^^
Sommar mallan

Markgren + Wicklund + Malm för läääääänge sedan <3 <3
wicklund, Markgren, Malm

Malin, md fiin grönt :) och några ljus tillbehör jag hittade ;)
mallan hos farmor

Återigen jag och Mallan från lite olika gånger när vi var små, vi var så sööta <3


No comment needed - så MALIN!
klätterapan

Malin och Nina när de var små och coola, för det är de absolut inte längre ^^
mallan o nina

<3 <3

Sara

Till Sara när hon fyllde 18 hösten 2010, i rosa med barnsliga blommor och massa färg för allt var bäst när man var liten helt enkelt. <3 <3

Loggbok 2010/2011

Loggboks fram & baksida som jag gjorde i början av terminen 2010/2001
Framsidans citat från Sanctuary, Eulogy 02.03 <3 <3
framsidan

Baksida med världens minsta mallan <3
baksidan


RSS 2.0