En av mina första

De två första jag gjorde, i augusti 2009. Kan kristiseras en del, men för att vara de första och jag kännde så mycket när jag gjorde dem att jag trots allt värderar dem högt.





BONES

Booth-Brennan scraap till TWIIN <3 underbara quotes och The Squint Squad hemma hos mig ^^ (och jag är medveten om att jag hade glömt saroyan när jag tog kortet) gjorda 2009

booth-brennan scraap



Wicklund

Scraapbooking som gavs i julklapp till Wicklundarna. Inte mitt bästa, men jag blev endå ganska nöjd med resultatet.

Jessicas kort, skapad i november


med mörkbakgrund




jag vet att min fotografi begåving inte direkt var på topp när jag tog dessa, men vad spelar det för roll?!

Dahlen

Till älskade kusinen Henrik när han fyllde 7 år - hjälp vad tiden går snabbt! grattiskort jag gjort till Henrik för hans 7års dag

Anita och Mattias, view 2

Anita och Mattias, view 1

Fick jag idag chansen att göra om dessa skulle de blåa kanterna genast bytas ut mot lätt svarta, men i övrigt skulle jag låta allt vara för jag älskar den som den är - med färgerna, blommorna, och användingen av mönstrat papper för att förhöja känslan...

Angie

scraapbooking med fiina angie citat som jag fullkomligt älskar

helgens kreativitet, 2010.03.21

Med otroligt insiktfulla och för mig väldigt betydande citat av Michaela Conlins karaktär i Bones - den underbara Angie <3


RSS 2.0